Sunday, January 30, 2011

masa lampau??

masa lampau aku agak dahsyat...(nama blog aku sempena ni la)
ini salah satu minuman syaitan yg dlunya ku puja..(konon leh bg happy la katanya)
mak bapak...sedara mara sorg pon xtau...kalu tau...pakai sut n tdo dlm coffin la aku jawapnya...
aku agak obses dgn pmpuan satu masa dahulu...smpai dpt label kaki pempuan...(kata bapak sedara aku n mak aku)
ada beberapa org yg telah mengevolusikn hidup aku tok balik ke pangkal jalan...

1st person(nama rahsia)aku pon xtau mcm mne dia leh nk kt aku dlu....haha..skang ni dia sedang belajar tok jadi jururawat...dia da x single...itu la berita yg paling latest hasil bual bicara bersama rakan2...xlme mane pon aku dgn dia..tp cukup huru hara la jgk hidup aku...tapi sekarang da normal balik..tq to 2nd person..



2nd person yg sekarang...dia xcantik mana pon..tp cara hidup dia tu sgt menarik...pendidikan yg agak tggi...hukum2 agama yg agak kuat d samping didikan dari family yg superb...sbb tu dia sgt special...sgt menyenangkn bila dia ada...walaupun dia suka merajuk..(normal la pmpuan)..dia penyebab aku sgt2 berubah...tq to cik zakiah...

so kepada kwn2 and saudara mara yg baca blog ni..aku nk jadi baik..so jgn la ajak aku bt bnda bukan2 lg...da xmo da...sila ajak org lain...

No comments:

Post a Comment